Praktijk Beleid:

Een aantal zaken over het reilen en zeilen van onze praktijk lichten we graag toe:

Een standaard consult duurt 15 minuten en is geschikt voor één klacht. Hebt u meerdere klachten of wenst u meer tijd? Overleg dit dan met de assistente.

De medewerkers in onze praktijk werken zeer nauw samen. Er is dagelijks overleg met alle aanwezigen en de dossiervorming is zodanig dat de verschillende medewerkers, indien nodig, alle relevante informatie tot hun beschikking hebben.

Als u een voorkeur hebt voor een bepaalde arts, kunt u dit bij het maken van de afspraak aangeven. Indien een afspraak met de arts van uw eerste keuze niet mogelijk is (bv. i.v.m. vakantie, nascholing, nachtdiensten of drukte), staat het u vrij om een afspraak bij een van de andere artsen maken.

Al onze artsen zijn één dag in de week “spoedarts”: dit betekent dat zij die dag slechts beperkt regulier spreekuur doen, maar ruim mogelijkheden hebben om (meer of minder) spoedeisende zaken diezelfde dag te zien. Hebt u dus een klacht die het nodig maakt binnen een dag beoordeeld te worden, dan komt u op het spreekuur van de “ spoedarts” van die dag .

Voor het opvragen/ bespreken van uitslagen van bv. bloedonderzoek of röntgenfoto’s, blijft u als patiënt zelf verantwoordelijk. Neem daarvoor dus actief contact op met de praktijk of bespreek uitslagen tijdens een consult.

Indien u vragen hebt, kan de assistente deze niet altijd direct zelf beantwoorden. Tijdens ons dagelijkse overlegmoment zal zij deze zo nodig met de betreffende arts bespreken. U kunt dan na 15:00 uur terugbellen voor het antwoord.


Klachten:

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen en zorg van hoge kwaliteit te bieden. Maar soms ontstaan er misverstanden of maken wij een fout. Wij stellen het op prijs als u ons de gelegenheid geeft om uw klacht samen te bespreken. Alleen dan kunnen we samen op zoek gaan naar een geschikte oplossing. Dat kan ook als de klacht over één van de andere medewerkers of de huisartsenpost gaat.

U kunt desgewenst gebruik maken van het klachtenformulier om uw klacht aan ons te melden. Na ontvangst zullen wij contact met u opnemen. U kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met de praktijk om uw ongenoegen kenbaar te maken.

Als u er met uw huisarts niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Meer informatie kunt u vinden in de folder (huisartsenpraktijk) en op www.skge.nl

  • Afspraak maken

    U kunt voor een afspraak bellen op werkdagen tussen 8:00 en 12.30 en tussen 14.30 uur en 17:00. Of maak online een afspraak.
    Online afspraak maken
  • Herhaalrecept aanvragen

    Herhaalrecepten gaan alleen over medicijnen die u al eens eerder via ons besteld heeft en vereist blijft gebruiken.
    Vraag direct aan
  • Openingstijden

    • Maandag - Vrijdag
      8.00 - 17.00
    • Gesloten
      12.30 - 14.30
    • Visites afgelegd tussen
      11.30 - 13.30