Rijksweg Noord 33 b

6162 AB Geleen

046-4743322

Bij spoed toets 1

Spreekuren

groep huisarts HPOG Geleen

Spreekuren

De praktijk is iedere werkdag geopend van 08.00 uur tot 17.00 

Telefonisch

U kunt voor een afspraak bellen op werkdagen tussen 8:00 – 12.30 uur en tussen 14.30 – 17:00 uur, via 046-4743322

Uw Zorg Online

In de patiëntenomgeving kunt u 24 uur per dag snel, veilig en online contact met uw huisarts hebben. U kunt als patiënt van onze praktijk een account aanmaken via hpog.uwzorgonline.nl. Wanneer u hier een account aanmaakt, kunt u online afspraken maken, herhaalrecepten aanvragen en vragen stellen aan een van onze medewerkers. Daarnaast kan het account gekoppeld worden aan de Uw Zorg Online App. Op deze manier kunt u ons ook benaderen via uw smartphone of tablet.

U kunt de app downloaden in de App Store of in de Google Play Store.

Afspraak annuleren

Middels deze weg willen wij een ieder nogmaals dringend vragen, mocht u om persoonlijke redenen uw afspraak op het spreekuur niet kunnen nakomen deze dan bij de assistente telefonisch of via email te annuleren. Dit geldt zowel voor afspraken op het spreekuur van de huisarts als ook voor afspraken gemaakt bij de praktijkondersteuner.

Dit is van belang ter waarborging van de zorg voor u. Daarnaast kunnen deze plekken in de spreekuren dan aan een ander toegewezen worden die deze zorg goed kan gebruiken. (Tevens wordt verspilling van de tijd van uw arts en praktijkondersteuner hiermee voorkomen)

Spreekuur op afspraak: 08.00-12.00u en 15.00 – 16.45 u

De duur van een standaard consult is 15 minuten. Hierin is er tijd om 1 klacht te bespreken.

Telefonisch spreekuur: 14.00 – 15.00 u

U kunt via de assistente een afspraak maken voor het telefonisch spreekuur van de artsen.

Als u voorkeur heeft voor een bepaalde huisarts, dan kunt u dit kenbaar maken bij de assistente. Indien dit vanwege omstandigheden niet mogelijk is (ziekte, dienst, vakantie, drukte), kunt u uiteraard ook een afspraak bij een andere arts laten maken. In geval van spoed wordt er bekeken welke arts er op dat moment beschikbaar is.

Als u vragen heeft, kan het zijn dat de assistente daar niet meteen een antwoord op heeft en zal moeten overleggen met een van de huisartsen.

De assistentes in de praktijk werken aan de hand van triage. Dit wil zeggen dat er op basis van urgentie bekeken wordt hoe snel iemand door de huisarts gezien moet worden. Om duidelijkheid te krijgen over deze urgentie zal de assistente u enkele vragen stellen.

Leidraad voor het gebruik van eConsult:

  • eConsult geldt niet geldt voor rijbewijskeuringen, psychische klachten, reisadviezen en meerdere klachten. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk.
  • eConsult is niet geschikt voor spoedeisende situaties, evenmin voor klachten waarbij een lichamelijk onderzoek nodig is of voor emotionele problemen.
  • Het is uitsluitend bedoeld voor patiënten ingeschreven in deze praktijk
  • Een antwoord op uw vraag ontvangt u uiterlijk twee werkdagen na het stellen van de vraag
  • Voor aanvragen van herhaalrecepten hebben we een andere pagina zie: herhaalrecepten
  • Omwille van privacy zullen wij uw mail na beantwoording vernietigen, in uw patiëntendossier wordt indien van toepassing wel een notitie gemaakt.
  • De mails worden gelezen en beoordeeld door onze doktersassistentes, deze zullen u na ruggespraak en eventuele medebeoordeling van de arts een antwoord sturen.
  • Per persoon dient een eigen account aangemaakt te worden. Dus geen vragen van gezinsleden stellen.

Mocht u meer vragen voor de huisarts hebben of meer tijd nodig hebben, kunt u dit bij de assistente kenbaar maken waarin er extra tijd ingepland kan worden.

Een bezoek van de huisarts aan huis is mogelijk, maar niet vanzelfsprekend. Op de praktijk zijn de onderzoeks- of behandelmogelijkheden vele malen groter en uitgebreider dan in de thuissituatie. 

De assistente bepaalt samen met de huisarts of een visite in uw geval verstandig of nodig is.

Bij spoedgevallen belt u met het praktijknummer (046- 474 3322) kies dan voor optie 1

Of bel 112

Buiten kantooruren kunt u voor spoedgevallen terecht bij Huisartsen Dienst Westelijke Mijnstreek (046 400 9925).

 
Translate »

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Registreer uzelf bij onze praktijk

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail. 

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Bel voor een afspraak

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

– Laboratoriumuitslagen 
– Lichamelijk onderzoek 
– Toegangslogboek 
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 2 werkdagen. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Toch liever telefonisch? Bel voor een afspraak

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.

Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Herhaalrecept Bestellen

Verwijderen
Call Now Button Ga naar de inhoud