Per 1 juni 2026 komt het gebruik van e-mail voor patiënten te vervallen voor het stellen van medische vragen of het delen van persoonlijke informatie.
In plaats daarvan vragen wij u om gebruik te maken van het e-Consult via het patiëntenportaal UwZorgOnline.
Wat betekent dit voor u?
Heeft u een vraag aan de huisarts of praktijk? Log dan in via het patiëntenportaal UwZorgOnline en stel uw vraag via het e-Consult. Uw vraag komt veilig en direct in uw dossier en bij uw zorgverlener terecht.